Başlangıç Tarihi Bitiş Tarihi
SEÇMEN PALANDÖKEN´DE ORHAN BULUTLAR´A KIZDI AK PARTİ´YE OY VERMEDİ
SEÇMEN PALANDÖKEN´DE ORHAN BULUTLAR´A KIZDI AK PARTİ´YE OY VERMEDİ
MHP VE İYİ PARTİ PALANDÖKEN İLÇESİNDE YAŞAYAN VATANDAŞLARIN ORHAN BULUTLAR´A KARŞI TEPKİSİ SAYESİNDE SEÇİMİ KAZANIRIZ DİYOR
6.7.2018 00:37:26
Erken yerel seçim kapıda! İşte yapılan son açıklamalar
Erken yerel seçim kapıda! İşte yapılan son açıklamalar
24 Haziran seçimlerinin ardından gözler yerel seçimlere çevrildi. Erken yerel seçim yapılacak mı? İşte yapılan son açıklamalar...
3.7.2018 13:22:43
“Büyük Aile” modeli Atatürk Üniversitesinde
“Büyük Aile” modeli Atatürk Üniversitesinde
TEOG sınavının kaldırılmasının ardından Sakarya Üniversitesi tarafından oluşturulan ´Büyük Aile´ modeli, Atatürk Üniversitesinde uygulamaya konulacak.
29.6.2018 00:55:34
24 Haziran sonrası, üç kritik aşama...
24 Haziran sonrası, üç kritik aşama...
Türk halkı 24 Haziran´daki seçimlerde kararını verdi ve tekrar ´ Erdoğan´ dedi. Peki Türkiye´nin yeni bir dönemin kapılarını açtığı bu süreçte hükümet nelere dikkat etmeli? Dikkat çeken analiz..
26.6.2018 23:31:39
Rektör Çomaklı: “Hedeflerimize Doğru Emin Adımlarla İlerliyoruz”
Rektör Çomaklı: “Hedeflerimize Doğru Emin Adımlarla İlerliyoruz”
Atatürk Üniversitesi, dünyanın en iyi üniversiteleri sıralamalarını yapan Dünya Üniversite Sıralaması Merkezi (CWUR) ve Leiden Üniversitesi CWTS Leiden Sıralama Sisteminde üst sıralarda yer alarak, başarısını sürdürdü.
31.5.2018 02:19:14
Eğitim
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ DÜNYA´NIN EN İYİ ÜNİVERSİTELERİ ARASINDAKİ YERİNİ KORUDU
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ DÜNYA´NIN EN İYİ ÜNİVERSİTELERİ ARASINDAKİ YERİNİ KORUDU
Dünyanın ‘en iyi 1000 üniversitesi´ arasında 13 Türk üniversitesi
29.5.2018 04:15:33
Eğitim
ERDOĞAN DADAŞ´LARI TANITTI
ERDOĞAN DADAŞ´LARI TANITTI
Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti Seçim Beyannamesi ve Aday Tanıtım Toplantısı´nda AK Parti 27. Dönem Erzurum Milletvekili adaylarını tanıttı.
25.5.2018 03:21:50
Yerli otomobili üretmeye talip 26 il belli oldu
Yerli otomobili üretmeye talip 26 il belli oldu
Herkesin merakla beklediği yerli otomobilin ismi, kuruluş yeri, kuruluş zamanı ve CEO´su Cuma günü Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan´ın katılımıyla düzenlenecek büyük törende açıklanacak.
9.5.2018 01:22:19
Yeni dönemde 10 bakan devre dışı
Yeni dönemde 10 bakan devre dışı
Cumhurbaşkanı Erdoğan, milletvekili aday listelerini yaparken, hem kabineyi, hem de Mart 2019´da yapılacak yerel seçimleri hesaplayarak hareket edecek.
9.5.2018 00:38:29
‘Dadaşlar ‘Erdoğan´ diyor´
‘Dadaşlar ‘Erdoğan´ diyor´
Dadaşlar, Cumhurbaşkanı Erdoğan´ın tekrar seçileceğini, her zamanki seçimlerden daha fazla oy alacağı yorumunu yaptı. Dadaşlar 50 tane aday çıksa bile yine Erdoğan´ın kazanacağını söyledi.
26.4.2018 23:43:32
Siyaset
Cumhurbaşkanı Erdoğan´dan açıklamalar
Cumhurbaşkanı Erdoğan´dan açıklamalar
Erdoğan´dan canlı yayında gündeme ilişkin açıklamalar... Seçimler neden erkene alındı? MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli´nin seçim çağrısından haberi var mıydı? Nasıl bir seçim stratejisi planlanıyor?
22.4.2018 00:47:09
Erken seçimde ittifak oyları nasıl hesaplanacak?
Erken seçimde ittifak oyları nasıl hesaplanacak?
24 Haziran´da yapılacak seçimler için hazırlanan ittifak yasasının en çok merak edilen maddesi ayrıntılı bir şekilde anlatıldı.
20.4.2018 00:50:21
Siyaset
Yerel seçimler ne zaman? Tarihler belli oldu
Yerel seçimler ne zaman? Tarihler belli oldu
YSK Başkanı Sadi Güven´in yaptığı açıklamasında 2 seçimin birden olacağını belirtmesi yerel seçimleri de kapsayıp kapsamadığı merak konusu oldu. Başbakan Yıldırım ise konuya açıklık getirdi. İşte belediye ve muhtarlık seçimlerinin tarihleri...
19.4.2018 00:19:13
Bahçeli neden erken seçim istedi?
Bahçeli neden erken seçim istedi?
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli´nin dün gündeme bomba gibi düşen erken seçimi çağrısı Türkiye´yi hedef alacak "2019 senaryoları"ndan endişe eden siyaset ve iş dünyasını umutlandırdı.
18.4.2018 23:08:53
ERZURUM SPOR´UN MERKEZİ OLDU
ERZURUM SPOR´UN MERKEZİ OLDU
Erzurum Büyükşehir Belediyesi´nin en önemli sportif yatırımlarından biri olan Yüksek İrtifa Kamp Merkezi 2018-2019 kamp sezonu için hazırlıklarını tamamladı.
17.4.2018 23:52:00
ERDOĞAN´DAN İL TEŞKİLATLARINA UYARI
ERDOĞAN´DAN İL TEŞKİLATLARINA UYARI
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, il teşkilatlarına gönderdiği görüntülü mesajda, “Toplumun her kesimine yönelik etkinlikler planlayın. Lüksten, kibirden, çekişmeden uzak durun” dedi
17.4.2018 00:09:08
BU HABER BELEDİYE BAŞKANLIĞINA ADAY OLACAKLARI İLGİLENDİRİYOR
BU HABER BELEDİYE BAŞKANLIĞINA ADAY OLACAKLARI İLGİLENDİRİYOR
AK Parti, Haziran sonunda yapmayı planladığı büyük kongrenin hemen ardından yerel seçimlere odaklanacak.
11.4.2018 01:31:20
"2019 SEÇİMLERİNDE ERZURUM ARTIK "CEK´Lİ CAK´LI" PROJELERİ OLAN MİLLETVEKİLİ ADAYLARI İSTEMİYOR"
"2019 SEÇİMLERİNDE ERZURUM ARTIK "CEK´Lİ CAK´LI" PROJELERİ OLAN MİLLETVEKİLİ ADAYLARI İSTEMİYOR"
"2019 SEÇİMLERİNDE ERZURUM ARTIK "CEK´Lİ CAK´LI" PROJELERİ OLAN MİLLETVEKİLİ ADAYLARI İSTEMİYOR"
9.4.2018 03:59:44
AK Parti Erzurum´da seçim startını verdi
AK Parti Erzurum´da seçim startını verdi
​2019 Mart ve Kasım aylarında yapılacak olan Cumhurbaşkanlığı ve yerel seçimler öncesinde Erzurum´da AK Parti teşkilatları seçim startını resmen vermiş oldu.
30.3.2018 23:38:04
Erol Kaya, Yerel Seçimlerle İlgili Konuştu
Erol Kaya, Yerel Seçimlerle İlgili Konuştu
AK PARTİ ÖNÜMÜZDEKİ YEREL SEÇİMLERDE BELEDİYE BAŞKAN ADAYLARINI BELİRLERKEN HANGİ ŞARTLARI ARAYACAK
30.3.2018 01:44:53
2019 ile ilgili flaş anket! İttifak oyları ne durumda?
2019 ile ilgili flaş anket! İttifak oyları ne durumda?
Konsensus´dan ittifak anketi! AK Parti-MHP ittifakı ne kadar oy alır?
28.3.2018 00:22:49
MEHMET EMİN ÖZ KURMAYLARINI BELİRLEDİ
MEHMET EMİN ÖZ KURMAYLARINI BELİRLEDİ
Erzurum AK Parti´de görev dağılımı yapıldı
21.3.2018 11:30:02
Taşkesenlioğlu´ndan Samsun Lojistik Merkezine tam not
Taşkesenlioğlu´ndan Samsun Lojistik Merkezine tam not
Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Ziya Yılmaz, Samsun´a gelen AK Parti Ekonomi İşleri Başkan Yardımcısı ve Erzurum Milletvekili Zehra Taşkesenlioğlu´na Samsun´un ekonomik kalkınma hamleleri arasında yer alan Samsun Lojistik Merkezini gezdirdi.
6.3.2018 00:57:27
YAKUTİYE Mİ? PALANDÖKEN Mİ?
YAKUTİYE Mİ? PALANDÖKEN Mİ?
MHP ERZURUM´DA 2019 YEREL SEÇİMLERİNDE HANGİ ALT BELEDİYE BAŞKANLIĞINA TALİP?
5.3.2018 02:26:34
Belediyelerde yeni dönem , her şey değişecek!
Belediyelerde yeni dönem , her şey değişecek!
AK Parti, şeffaf belediyeler için düğmeye bastı. Belediyelerin imar ve ihale toplantılarının sanal ortamda canlı yayımlanması gündemde. Belediye başkanı ile meclis başkanı aynı kişi olmayacak
3.3.2018 18:15:23
BİZE ULAŞIN!

/resimler/2015-3/27/0251129723971.jpg

Başlangıç Tarihi
Bitiş Tarihi
Erzurum Hava Durumu
Bugün
Güneşli
19°
Cuma
Güneşli
20°
Cumartesi
Fırtına
18°
Pazar
Fırtına
16°
Erzurum için namaz vakitleri
İmsak Güneş Öğle İkindi Akşam Yatsi
05:43 07:28 12:27 14:51 17:09 18:41