Başlangıç Tarihi Bitiş Tarihi
Ömer Çomaklı, “Öğrencilerimizin talepleri bizlere yön veriyor”
Ömer Çomaklı, “Öğrencilerimizin talepleri bizlere yön veriyor”
Atatürk Üniversitesi Rektörlüğü tarafından düzenlenen, 2018-2019 eğitim-öğretim yılı Uyum Günleri, 15 Temmuz Milli İrade Salonunda gerçekleşen açılış programıyla başladı.
15.11.2018 03:33:34
Ak Parti´den Oda ve Borsa başkanları ile ilgili flaş hamle
Ak Parti´den Oda ve Borsa başkanları ile ilgili flaş hamle
2019 Mart Yerel seçimleriyle ilgili AK Parti´den çok önemli bir adım geldi. AK Parti oda ve borsa başkanlarının seçimde aday olmalarını sağlayacak yasa teklifini Meclis´e sundu.
14.11.2018 00:36:18
MHP durum değerlendirmesi yaptı
MHP durum değerlendirmesi yaptı
Milliyetçi Hareket Partisi Erzurum teşkilatı bir araya gelerek durum değerlendirmesi yaptı.
12.11.2018 23:55:30
MHP SERDAR SEVİMLİ´Yİ ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA AÇIKLIYOR
MHP SERDAR SEVİMLİ´Yİ ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA AÇIKLIYOR
MHP, Erzurum Büyükşehir Belediye başkan adaylığı için Prof. Dr. Serdar Sevimli ismini önümüzdeki hafta açıklayacağı bilgisine ulaşıldı.
8.11.2018 01:13:05
Erzurum´da AK Parti´nin Aday Adayları Bu Tarihe Dikkat!
Erzurum´da AK Parti´nin Aday Adayları Bu Tarihe Dikkat!
AK Parti Seçim İşlerinden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz, 18 Kasım´da tüm Türkiye´de internet üzerinden temayül yoklaması yapılacağını açıkladı.
7.11.2018 00:24:25
AK Parti´de başvuru tarihi netleşti!
AK Parti´de başvuru tarihi netleşti!
AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik partisinin MKYK toplantısının ardından açıklamalarda bulundu
3.11.2018 00:15:19
ERZURUM KULİSLERİNDE TÜM GÖZLER ORAYA ÇEVRİLDİ
ERZURUM KULİSLERİNDE TÜM GÖZLER ORAYA ÇEVRİLDİ
ERZURUM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKAN ADAYLIĞI İÇİN AK PARTİ´DE MEHMET SEKMEN MHP´DE SERDAR SEVİMLİ İYİ PARTİ´DE İSE; MAHMUT UYKUSUZ SESLERİ YÜKSELİYOR
1.11.2018 01:27:27
KİT çalışanları kadroya ne zaman geçecek?
KİT çalışanları kadroya ne zaman geçecek?
KİT çalışanlarının kadroya geçme şartları neler?
31.10.2018 09:29:16
AK PARTİ ‘ANLIK´ Olarak Sandık Kurup Halk Oylaması Yapacak
AK PARTİ ‘ANLIK´ Olarak Sandık Kurup Halk Oylaması Yapacak
AK Parti, belediye başkan adayı belirlemede kararsız kalınan il ve ilçelerde ‘anlık´ olarak sandık kurup halk oylaması yapacak. Vatandaşların tercihine göre aday belirlenecek
26.10.2018 00:57:20
Taşerona kadro müjdesi! Kadro geliyor
Taşerona kadro müjdesi! Kadro geliyor
KİT´lerde çalışan taşeron işçilere kadro yolu görünüyor. 4 Aralık 2017 itibarıyla 2 yıl kesintisiz olarak çalışmış ve halen çalışanlar sınavı geçerse kadroya geçecek.
19.10.2018 23:54:39
Asgari ücret 2 bin lira olacak mı?
Asgari ücret 2 bin lira olacak mı?
Yıl sonunda belli olacak asgari ücret için tartışmalar şimdiden başladı.
19.10.2018 00:25:05
MHP´de seçim öncesi adaylara güvenlik soruşturması
MHP´de seçim öncesi adaylara güvenlik soruşturması
MHP, FETÖ´cülerin partiye sızmasına engel olmak için belediye başkanı ve meclis üyeliğine adaylık müracaatı yapacakları güvenlik soruşturmasından geçirecek.
8.10.2018 23:47:31
AK Parti´de Kritik Tarih Belli Oldu!
AK Parti´de Kritik Tarih Belli Oldu!
31 Mart Pazar günü yapılması öngörülen yerel seçimler için seçim takvimini hazırlayan ilk parti AK Parti oldu. Aday adaylarında aranacak özellikler sıralandı. Buna göre vaatlerini yerine getirmeyen yeniden aday gösterilmeyecek. Seçim takvimini belirlemek için aylardır yoğun bir şekilde çalışan AK Parti Teşkilat B
5.10.2018 01:14:46
Erzurum Şehir Hastanesi 21 Aralık 2018´de Teslim Edilecek
Erzurum Şehir Hastanesi 21 Aralık 2018´de Teslim Edilecek
Yapımı süren şehir hastanesinin 21 Aralık 2018´de teslim edileceğini bildiren Sağlık Müdürü Dr. Mahmut Uçar, kent merkezinde bir hastanenin hizmet vermesini planladıklarını söyledi. Uçar, Erzurum´un 10-20 yıllık sağlık planlaması için de çalışmalar yaptıklarını anlattı.
5.10.2018 00:55:48
PALANDÖKEN BELEDİYESİ BAŞKANINI ARIYOR
PALANDÖKEN BELEDİYESİ BAŞKANINI ARIYOR
AK PARTİ´NİN EN FAZLA ADAY ADAYI YOĞUNLUĞU PALANDÖKEN´DE OLACAK GİBİ GÖRÜNÜYOR
3.10.2018 23:56:55
Erdoğan´dan partililerine sert uyarı!
Erdoğan´dan partililerine sert uyarı!
Partisinin grup toplantısında konuşan Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Erdoğan, AK Partili milletvekillerini yerel seçimler öncesi belediye başkan adaylarının seçimi konusunda uyararak "Kimse bu benim yakınımdır, bu benim şuyum buyum diye bize aday teklifi için gelmesin" dedi.
3.10.2018 01:01:39
2019 memur maaşları belli oldu! Kim ne kadar alacak?
2019 memur maaşları belli oldu! Kim ne kadar alacak?
2019 yılına kısa bir süre kala çalışanların özellikle kamu çalışanlarının gözü kulağa gelecek zam haberinde. Enflasyon tahminleri tutarsa 2019 memur ve memur emeklisi maaşlarının yüzleri güldürmesi bekleniyor. Peki 2019 memur maaşları kaç TL olacak? İşte zamlı memur maaşı listesi.
28.9.2018 23:49:42
BELEDİYE BAŞKAN ADAYLARINDA ARANACAK 5 KRİTER
BELEDİYE BAŞKAN ADAYLARINDA ARANACAK 5 KRİTER
Numan Kurtulmuş mesajı verdi.. Parti adayı değil, aday partiyi taşıyacak!
28.9.2018 23:39:39
KİMLER ADAY ADAYI OLACAK?
KİMLER ADAY ADAYI OLACAK?
30 Mart 2014´de gerçekleştirilen Mahalli İdareler Genel Seçimleri´nde AK Parti´de, Büyükşehir Belediyesi ve diğer ilçeler için toplamda 96 aday adaylığı başvurusu yapılırken, 2019 Mart´ta yapılacak yerel seçimlerde de kimlerin aday adayı olacağı merak konusu oldu.
20.9.2018 00:45:21
Abdurrahman Zeynal Nene Hatun´un Kabri Başında Erzurum´un Önemini Anlattı
Abdurrahman Zeynal Nene Hatun´un Kabri Başında Erzurum´un Önemini Anlattı
2018-2019 Eğitim-öğretim yılı dolayısıyla Aziziye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen Aziziye Tabyalarında ilk ders konulu gezi gerçekleştirildi.
18.9.2018 22:17:07
İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Özdağ: "İttifak yapmayacağız"
İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Özdağ: "İttifak yapmayacağız"
İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Ümit Özdağ, 2019 yerel seçimlerinde herhangi bir ittifak yapmayacaklarını söyledi.
18.9.2018 00:07:07
Aziziye belediyesinden eğitime tam destek
Aziziye belediyesinden eğitime tam destek
ERZURUMŞEHİR/Erzurum il ve ilçelerde yaklaşık 179 bin öğrenci için ilk ders zili bugün çaldı. 2018-2019 eğitim öğretim yılının başlaması münasebetiyle sabah saatlerinden itibaren velileriyle birlikte okullarına giden ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin heyecanları görülmeye değerdi.
17.9.2018 22:38:15
ERZURUM  KAYGUSUZ´DAN EĞİTİM HAMLESİ BEKLİYOR
ERZURUM KAYGUSUZ´DAN EĞİTİM HAMLESİ BEKLİYOR
Erzurum yeni Müdür Salih Kaygusuz´dan eğitim anlamlı temiz bir sayfa açmasını arzuluyor
17.9.2018 10:26:33
BAŞKAN SEKMEN´İN YENİ EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI MESAJI
BAŞKAN SEKMEN´İN YENİ EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI MESAJI
Başkan Sekmen, Başta öğretmen ve öğrenciler olmak üzere tüm eğitim camiasına başarılar diledi
17.9.2018 10:19:02
Erdoğan: Tarihi değişimlere hazırlanıyoruz!
Erdoğan: Tarihi değişimlere hazırlanıyoruz!
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ´´Türkiye´nin yeni bir yönetim sistemiyle birlikte, her alanda yeni bir döneme girdiği günlerden geçiyoruz.dedi
16.9.2018 22:23:30
BİZE ULAŞIN!

/resimler/2015-3/27/0251129723971.jpg

Başlangıç Tarihi
Bitiş Tarihi
Erzurum Hava Durumu
Bugün
Bulutlu
-7°
Cumartesi
Bulutlu
-9°
Pazar
Bulutlu
-6°
Pazartesi
Bulutlu
-6°
Erzurum için namaz vakitleri
İmsak Güneş Öğle İkindi Akşam Yatsi
05:43 07:28 12:27 14:51 17:09 18:41