Başlangıç Tarihi Bitiş Tarihi
MEHMET SEKMEN´İN BU HABERE SAHİP ÇIKMASINI  BEKLİYORUZ
MEHMET SEKMEN´İN BU HABERE SAHİP ÇIKMASINI BEKLİYORUZ
TARİHİNE SAHİP ÇIK ERZURUM
1.12.2018 11:23:29
ERDOĞAN SELMAN´A SELAM VERMEDİ
ERDOĞAN SELMAN´A SELAM VERMEDİ
Muhammed bin Selman, Erdoğan´ı görünce...
1.12.2018 10:29:36
Kamuya 70 bin kişi alınacak!
Kamuya 70 bin kişi alınacak!
İŞKUR 2018 yılında bir milyondan fazla kişiye istihdam yaratırken, 2019 hedeflerini de belirledi. Son 10 yılda işsiz vatandaşların umudu olan İŞKUR, toplamda yaklaşık 8 milyon vatandaşa iş kapısı oldu.
1.12.2018 00:09:26
AK Parti´den yerel seçimlerle ilgili önemli mesajlar .
AK Parti´den yerel seçimlerle ilgili önemli mesajlar .
A Haber canlı yayınında konuşan AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Mahir Ünal, 31 Mart seçimleri için kullanılacak sloganın belli olduğunu ancak daha sonra açıklanacağını söyledi. Ünal, Şubat´a kadar ara slogan kullanılacağını, bu sloganın da "Önce millet, önce memleket" olduğunu duyurdu.
29.11.2018 12:58:47
"Sizi toprağa değil yüreğimize gömdük"
"Sizi toprağa değil yüreğimize gömdük"
İstanbul´da 4 askerin şehit olduğu helikopter kazasının ardından Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar şehit askerlerle ilgili ´Sizi toprağa değil yüreğimize gömdük... Vatan size minnettardır´ mesajını yayınladı. Kaynak: "Sizi toprağa değil yüreğimize gömdük"
26.11.2018 23:43:37
 Mesai saatleri düşürülüyor
Mesai saatleri düşürülüyor
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, polislerin yaşam standartlarının daha iyi bir noktaya gelmesi için mesai saatlerinin 8 saat çalışma-24 saat izin şeklinde düzenleneceğini bildirdi.
17.11.2018 00:35:19
Ömer Çomaklı, “Öğrencilerimizin talepleri bizlere yön veriyor”
Ömer Çomaklı, “Öğrencilerimizin talepleri bizlere yön veriyor”
Atatürk Üniversitesi Rektörlüğü tarafından düzenlenen, 2018-2019 eğitim-öğretim yılı Uyum Günleri, 15 Temmuz Milli İrade Salonunda gerçekleşen açılış programıyla başladı.
15.11.2018 03:33:34
Büyük komutan Atatürk 80 yıldır özlemle anılıyor
Büyük komutan Atatürk 80 yıldır özlemle anılıyor
Yalnızca askeri deha olarak değil, devrimleriyle de tarihe geçen büyük devlet adamı ve lider Gazi Mustafa Kemal Atatürk, vefatının 80. yılında büyük bir özlemle anılıyor.
10.11.2018 02:38:46
Atatürk Üniversitesi, Yaratılış Kongresine ev sahipliği yapıyor
Atatürk Üniversitesi, Yaratılış Kongresine ev sahipliği yapıyor
Atatürk Üniversitesi ile Doğu Anadolu Projesi Kalkınma İdaresi Başkanlığı tarafından ortaklaşa olarak düzenlenen “2. Uluslararası Bilimler Işığında Yaratılış Kongresi”nin açılışı, Nenehatun Kültür Merkezinde gerçekleşti.
9.11.2018 01:02:27
MHP SERDAR SEVİMLİ´Yİ ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA AÇIKLIYOR
MHP SERDAR SEVİMLİ´Yİ ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA AÇIKLIYOR
MHP, Erzurum Büyükşehir Belediye başkan adaylığı için Prof. Dr. Serdar Sevimli ismini önümüzdeki hafta açıklayacağı bilgisine ulaşıldı.
8.11.2018 01:13:05
ÖNALLAR A.Ş. İTALYA´DA GÖĞSÜMÜZÜ KABARTTI
ÖNALLAR A.Ş. İTALYA´DA GÖĞSÜMÜZÜ KABARTTI
İTALYA´DA DÜZENLENEN TARIM FUARINA ERZURUM FİRMASI DAMGASINI VURDU
8.11.2018 01:08:53
TÜRKİYE ERZURUMLU BU VALİYİ KONUŞUYOR
TÜRKİYE ERZURUMLU BU VALİYİ KONUŞUYOR
Gaziantep´te görevine dün başlayan Erzurumlu Vali Davut Gül, bugün öğle vakti yemekhaneye gitti, sıraya girerek aldığı yemeğini, personeller ile bir arada yedi.
7.11.2018 23:57:25
AK Parti´de başvuru tarihi netleşti!
AK Parti´de başvuru tarihi netleşti!
AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik partisinin MKYK toplantısının ardından açıklamalarda bulundu
3.11.2018 00:15:19
KİT çalışanları kadroya ne zaman geçecek?
KİT çalışanları kadroya ne zaman geçecek?
KİT çalışanlarının kadroya geçme şartları neler?
31.10.2018 09:29:16
ABDULKADİR AYDIN, "YARAMIZ HALA TAZE"
ABDULKADİR AYDIN, "YARAMIZ HALA TAZE"
Horasan Belediye Başkanı Abdulkadir Aydın 30 Ekim 1983 Narman-Horasan Depreminin 35. Yıldönümünde "ACIMIZ HALA TAZE" Dedi
31.10.2018 00:35:20
NAİM KARATAŞ ANKARA´DA....
NAİM KARATAŞ ANKARA´DA....
Naim Karataş Erzurum´da Her İlçede Adayımız Var ve İddialıyız. Üç Hilal´i Belediyelere Asacağız
20.10.2018 00:07:51
2018´de af çıkacak mı ?
2018´de af çıkacak mı ?
Akademisyenlerin, hakimlerin ve savcıların katkıda bulunacağı tasarı süreci ile ilgili detaylar netleşmeye başladı. Peki, 2018 af yasası ne zaman çıkacak ve tasarı detayları nasıl olacak?
19.10.2018 23:50:30
Asgari ücret 2 bin lira olacak mı?
Asgari ücret 2 bin lira olacak mı?
Yıl sonunda belli olacak asgari ücret için tartışmalar şimdiden başladı.
19.10.2018 00:25:05
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan´dan AB üyeliği için referandum sinyali
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan´dan AB üyeliği için referandum sinyali
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, TRT World Forum´un kapanış oturumuna katıldı. Burada önemli açıklamalarda bulunan Erdoğan, AB üyeliği için Türkiye´de referanduma gidilebileceğinin sinyalini verdi.
5.10.2018 08:35:54
Erzurum Şehir Hastanesi 21 Aralık 2018´de Teslim Edilecek
Erzurum Şehir Hastanesi 21 Aralık 2018´de Teslim Edilecek
Yapımı süren şehir hastanesinin 21 Aralık 2018´de teslim edileceğini bildiren Sağlık Müdürü Dr. Mahmut Uçar, kent merkezinde bir hastanenin hizmet vermesini planladıklarını söyledi. Uçar, Erzurum´un 10-20 yıllık sağlık planlaması için de çalışmalar yaptıklarını anlattı.
5.10.2018 00:55:48
SAKIN DİLLERDEN DÜŞME ERZURUMSPOR
SAKIN DİLLERDEN DÜŞME ERZURUMSPOR
Erzurumspor, Eylül ayında en çok konuşulan takımlar arasında 13´üncü sırada yer aldı.
3.10.2018 17:59:51
2019 memur maaşları belli oldu! Kim ne kadar alacak?
2019 memur maaşları belli oldu! Kim ne kadar alacak?
2019 yılına kısa bir süre kala çalışanların özellikle kamu çalışanlarının gözü kulağa gelecek zam haberinde. Enflasyon tahminleri tutarsa 2019 memur ve memur emeklisi maaşlarının yüzleri güldürmesi bekleniyor. Peki 2019 memur maaşları kaç TL olacak? İşte zamlı memur maaşı listesi.
28.9.2018 23:49:42
Cumhurbaşkanı Erdoğan Twitter´da paylaştı: Dünya 5´ten büyüktür
Cumhurbaşkanı Erdoğan Twitter´da paylaştı: Dünya 5´ten büyüktür
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, resmi Twitter hesabından "#WorldIsBiggerThan5" hashtag´iyle yaptığı paylaşımda "Birleşmiş Milletler´i zulmün değil adaletin kaynağı haline getirmeliyiz. Türkiye, daha adil bir dünya için elinden gelen çabayı göstermektedir. " ifadelerine yer verdi.
26.9.2018 00:30:29
TAKKELERİ DEĞİŞİRİZ
TAKKELERİ DEĞİŞİRİZ
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Buradan AVM´cilere bir daha sesleniyorum, Türk Lirası dururken hala dolarla hareket edecek olursanız, kusura bakmayın, takkeleri değişiriz" dedi.
26.9.2018 00:24:14
KİMLER ADAY ADAYI OLACAK?
KİMLER ADAY ADAYI OLACAK?
30 Mart 2014´de gerçekleştirilen Mahalli İdareler Genel Seçimleri´nde AK Parti´de, Büyükşehir Belediyesi ve diğer ilçeler için toplamda 96 aday adaylığı başvurusu yapılırken, 2019 Mart´ta yapılacak yerel seçimlerde de kimlerin aday adayı olacağı merak konusu oldu.
20.9.2018 00:45:21
BİZE ULAŞIN!

/resimler/2015-3/27/0251129723971.jpg

Başlangıç Tarihi
Bitiş Tarihi
Erzurum için namaz vakitleri
İmsak Güneş Öğle İkindi Akşam Yatsi
05:43 07:28 12:27 14:51 17:09 18:41