Başlangıç Tarihi Bitiş Tarihi
Vali Seyfettin Azizoğlu Gidiyor mu?
Vali Seyfettin Azizoğlu Gidiyor mu?
Gözler İçişleri Bakanlığı açıklayacağı kararnamede.
27.7.2018 00:27:23
BAŞKAN ORHAN: AZİZİYE ERZURUM´UN PARLAYAN YILDIZI DURUMUNDA
BAŞKAN ORHAN: AZİZİYE ERZURUM´UN PARLAYAN YILDIZI DURUMUNDA
Aziziye Belediyesi 2018 yılında da yatırım çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
27.7.2018 00:15:24
Devlete borcu olanlar dikkat! Son gün 31 Temmuz…
Devlete borcu olanlar dikkat! Son gün 31 Temmuz…
Vergi ve prim borçlarını yeniden yapılandırmak isteyenler için süre azalıyor. Sosyal Güvenlik Kurumu´na (SGK) prim borcu bulunanların, borçlarını yapılandırabilmeleri için tanınan süre 31 Temmuz´da sona erecek.
26.7.2018 01:06:06
Sosyal güvenlik uzmanından bedelli askerlik parası olmayanlara uyarı
Sosyal güvenlik uzmanından bedelli askerlik parası olmayanlara uyarı
Sosyal Güvenlik Uzmanı Erhan Nacar "Bedelli askerliğe başvurmaları için önlerinde 3 ay gibi uzun bir süre var. Bu süre içinde bankalar bedelli askerlik ücretinin ödenmesi için düşük faizli bir kredi yapılanması çalışması başlatıyor.
20.7.2018 23:01:40
paylaş tweetle paylaş paylaş Aa Bedelli askerlik teklifi belli oldu!
paylaş tweetle paylaş paylaş Aa Bedelli askerlik teklifi belli oldu!
24 TV Parlemento Büro şefi Nagehan Akbulut Varol´un aktardığı bilgiye göre, bedelli askerlik teklifinde yaş sınırı 27, ücret ise 20 bin olarak belirlendi.
16.7.2018 22:20:48
Atatürk Üniversitesinin paydaşı olduğu “AVRASYA Doğal Beslenme ve Sağlıklı Yaşam Zirvesi”
Atatürk Üniversitesinin paydaşı olduğu “AVRASYA Doğal Beslenme ve Sağlıklı Yaşam Zirvesi”
İlki 2015 yılında Sapanca´da yapılan,ikincisi de 2016 yılında Antalya´da organize edilen zirvenin bu yılki etkinliği; Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı TAGEM Konferans Salonu ve Alanında başladı.
13.7.2018 21:23:40
Abdulkadir Aydın, "O Gece Halkın Gücü   Tankın Gücünü Yendi"
Abdulkadir Aydın, "O Gece Halkın Gücü Tankın Gücünü Yendi"
Abdulkadir Aydın 15 Temmuz hain darbe girişiminin yıl dönümü vesilesi ile bir mesaj yayınladı.
13.7.2018 11:49:48
ERDOĞAN DÜNYA LİDERLERİ ARASINDA İLK 5´TE
ERDOĞAN DÜNYA LİDERLERİ ARASINDA İLK 5´TE
Cumhurbaşkanı Erdoğan Twitter´da 13 milyonun üzerinde takipçi sayısıyla liderler arasında 4. sırada yer aldı
12.7.2018 00:57:42
Okullar ne zaman açılacak?
Okullar ne zaman açılacak?
Yaz tatili devam ederken öğrenciler” 2018 yaz tatili ne zaman bitecek? Okula erken başlama ( Erken Uyum Eğitimi) tarihi ne zaman?” diye sormaya başladı
11.7.2018 23:57:56
Erzurum Sporda da kalkınma dönemi yaşıyor
Erzurum Sporda da kalkınma dönemi yaşıyor
Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen, “Erzurum, her alanda olduğu gibi sporda da kalkınma dönemi yaşıyor” dedi.
11.7.2018 21:54:15
ERZURUM BAKANSIZ KALDI
ERZURUM BAKANSIZ KALDI
AK PARTİ ERZURUM İL TEŞKİLATININ KAYBETTİĞİ YAKLAŞIK 50 BİN OY KAYBININ CEZASINI ERDOĞAN ERZURUM´A KESTİ
9.7.2018 23:55:08
Bedelli askerlikle ilgili flaş açıklama!
Bedelli askerlikle ilgili flaş açıklama!
Milyonlarca gencin beklediği bedelli askerlik düzenlemesi ile ilgili açıklama yapan ORC Araştırma Şirketi sahibi Murat Pösteki, yaş sınırının 24 ve bedelli ücretinin 10 bin TL civarında olması için çalıştıklarını söyledi.
9.7.2018 23:11:13
Yeni sistemin yeni kabinesi! İşte o isimler...
Yeni sistemin yeni kabinesi! İşte o isimler...
Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğa´nın yemin etmesi ile resmen hayata geçti. Cumhurbaşkanı Erdoğan yemin etmesinin ardından yeni sistemin ilk kabinesini açıkladı. İşte yeni kabine...
9.7.2018 23:07:06
SEÇMEN PALANDÖKEN´DE ORHAN BULUTLAR´A KIZDI AK PARTİ´YE OY VERMEDİ
SEÇMEN PALANDÖKEN´DE ORHAN BULUTLAR´A KIZDI AK PARTİ´YE OY VERMEDİ
MHP VE İYİ PARTİ PALANDÖKEN İLÇESİNDE YAŞAYAN VATANDAŞLARIN ORHAN BULUTLAR´A KARŞI TEPKİSİ SAYESİNDE SEÇİMİ KAZANIRIZ DİYOR
6.7.2018 00:37:26
ERZURUM´A BU DÖNEM BAKANLIK VERİLMEYECEK Mİ?
ERZURUM´A BU DÖNEM BAKANLIK VERİLMEYECEK Mİ?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan 9 Temmuz´da yeni kabinesini açıklayacak. İlimiz Yeni Hükümet Sisteminde Bakanlık alacak mı merak ediliyor
4.7.2018 18:35:21
BİZ BU BAŞARILARLA ÖMER ÇOMAKLI SAYESİNDE TANIŞIYORUZ
BİZ BU BAŞARILARLA ÖMER ÇOMAKLI SAYESİNDE TANIŞIYORUZ
Atatürk Üniversitesi dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.
29.6.2018 01:02:48
“Büyük Aile” modeli Atatürk Üniversitesinde
“Büyük Aile” modeli Atatürk Üniversitesinde
TEOG sınavının kaldırılmasının ardından Sakarya Üniversitesi tarafından oluşturulan ´Büyük Aile´ modeli, Atatürk Üniversitesinde uygulamaya konulacak.
29.6.2018 00:55:34
24 Haziran sonrası, üç kritik aşama...
24 Haziran sonrası, üç kritik aşama...
Türk halkı 24 Haziran´daki seçimlerde kararını verdi ve tekrar ´ Erdoğan´ dedi. Peki Türkiye´nin yeni bir dönemin kapılarını açtığı bu süreçte hükümet nelere dikkat etmeli? Dikkat çeken analiz..
26.6.2018 23:31:39
ÖMER ÇOMAKLI BOŞ DURMUYOR
ÖMER ÇOMAKLI BOŞ DURMUYOR
Atatürk Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ömer Çomaklı, ‘Yeni Nesil Üniversite Tasarım ve Dönüşüm Projesi´nde 4 aylık faaliyetlerini akademisyenlerle paylaştı.
26.6.2018 23:17:05
Yeni kabinede kimler olacak?
Yeni kabinede kimler olacak?
Cumhurbaşkanı Erdoğan´ın yeni yönetim sisteminde nasıl bir kabine oluşturacağı merakla bekleniyor. Erdoğan´ın kabineye MHP´den isimleri alması da gündemde. Ak Parti´den dört veya beş ismin bakanlık için vekillikten istifası bekleniyor.
26.6.2018 12:04:44
ZAFER TARIKDAROĞLU ERZURUM HALKINA TEŞEKKÜR ETTİ
ZAFER TARIKDAROĞLU ERZURUM HALKINA TEŞEKKÜR ETTİ
ZAFER TARIKDAROĞLU ERZURUM HALKINA TEŞEKKÜR ETTİ
26.6.2018 11:39:01
Seçimin asıl galibi Devlet Bahçeli!
Seçimin asıl galibi Devlet Bahçeli!
Türkiye 24 Haziran 2018 seçimlerinde tercihini yaparken MHP bu seçimin kazananlarından oldu. Erken seçim isteği ile eleştirilen Devlet Bahçeli tahminlerin ötesinde oyla partisini Meclis´e taşıdı.
25.6.2018 00:08:12
Bedelli askerlikte hazırlıklar tamam
Bedelli askerlikte hazırlıklar tamam
24 Haziran 2018 cumhurbaşkanlığı ve genel seçimleri sonrası bedelli askerlik çıkacak mı sorusu gündemde yerini korurken bedelli askerlikle ilgili son dakika bir haber geldi. Milli Savunma Bakanı Nurettin Canikli, bedelli askerlikle ilgili gerekli çalışmaları yaptıklarını belirterek, "Sayın Cumhurbaşkanımız seçimden sonra bu çerçevede talimatını verecek, ona göre de gereği yapılacak" dedi.
22.6.2018 23:53:29
AK PARTİ ERZURUM´DAN 6 VEKİL GÖTÜRÜYOR
AK PARTİ ERZURUM´DAN 6 VEKİL GÖTÜRÜYOR
İNTERNETHABER SİTESİNDE YER ALAN HABERE GÖRE FAZİLET DAĞCI ÇIĞLIK ERZURUM MİLLETVEKİLİ KAMİL AYDIN GİDEMİYOR