Başlangıç Tarihi Bitiş Tarihi
2018´de af çıkacak mı ?
2018´de af çıkacak mı ?
Akademisyenlerin, hakimlerin ve savcıların katkıda bulunacağı tasarı süreci ile ilgili detaylar netleşmeye başladı. Peki, 2018 af yasası ne zaman çıkacak ve tasarı detayları nasıl olacak?
19.10.2018 23:50:30
Asgari ücret 2 bin lira olacak mı?
Asgari ücret 2 bin lira olacak mı?
Yıl sonunda belli olacak asgari ücret için tartışmalar şimdiden başladı.
19.10.2018 00:25:05
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan´dan AB üyeliği için referandum sinyali
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan´dan AB üyeliği için referandum sinyali
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, TRT World Forum´un kapanış oturumuna katıldı. Burada önemli açıklamalarda bulunan Erdoğan, AB üyeliği için Türkiye´de referanduma gidilebileceğinin sinyalini verdi.
5.10.2018 08:35:54
Erzurum Şehir Hastanesi 21 Aralık 2018´de Teslim Edilecek
Erzurum Şehir Hastanesi 21 Aralık 2018´de Teslim Edilecek
Yapımı süren şehir hastanesinin 21 Aralık 2018´de teslim edileceğini bildiren Sağlık Müdürü Dr. Mahmut Uçar, kent merkezinde bir hastanenin hizmet vermesini planladıklarını söyledi. Uçar, Erzurum´un 10-20 yıllık sağlık planlaması için de çalışmalar yaptıklarını anlattı.
5.10.2018 00:55:48
SAKIN DİLLERDEN DÜŞME ERZURUMSPOR
SAKIN DİLLERDEN DÜŞME ERZURUMSPOR
Erzurumspor, Eylül ayında en çok konuşulan takımlar arasında 13´üncü sırada yer aldı.
3.10.2018 17:59:51
2019 memur maaşları belli oldu! Kim ne kadar alacak?
2019 memur maaşları belli oldu! Kim ne kadar alacak?
2019 yılına kısa bir süre kala çalışanların özellikle kamu çalışanlarının gözü kulağa gelecek zam haberinde. Enflasyon tahminleri tutarsa 2019 memur ve memur emeklisi maaşlarının yüzleri güldürmesi bekleniyor. Peki 2019 memur maaşları kaç TL olacak? İşte zamlı memur maaşı listesi.
28.9.2018 23:49:42
Cumhurbaşkanı Erdoğan Twitter´da paylaştı: Dünya 5´ten büyüktür
Cumhurbaşkanı Erdoğan Twitter´da paylaştı: Dünya 5´ten büyüktür
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, resmi Twitter hesabından "#WorldIsBiggerThan5" hashtag´iyle yaptığı paylaşımda "Birleşmiş Milletler´i zulmün değil adaletin kaynağı haline getirmeliyiz. Türkiye, daha adil bir dünya için elinden gelen çabayı göstermektedir. " ifadelerine yer verdi.
26.9.2018 00:30:29
TAKKELERİ DEĞİŞİRİZ
TAKKELERİ DEĞİŞİRİZ
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Buradan AVM´cilere bir daha sesleniyorum, Türk Lirası dururken hala dolarla hareket edecek olursanız, kusura bakmayın, takkeleri değişiriz" dedi.
26.9.2018 00:24:14
KİMLER ADAY ADAYI OLACAK?
KİMLER ADAY ADAYI OLACAK?
30 Mart 2014´de gerçekleştirilen Mahalli İdareler Genel Seçimleri´nde AK Parti´de, Büyükşehir Belediyesi ve diğer ilçeler için toplamda 96 aday adaylığı başvurusu yapılırken, 2019 Mart´ta yapılacak yerel seçimlerde de kimlerin aday adayı olacağı merak konusu oldu.
20.9.2018 00:45:21
350 bin çalışana erken emeklilik müjdesi!
350 bin çalışana erken emeklilik müjdesi!
Tehlikeli ve yıpratıcı işlerle uğraşanlara daha erken emeklilik hakkı tanınıyor. Aralarında maden işçileri, döküm işçileri, asker-polis ve gazetecilerin de olduğu işlerde çalışanlara sağlanan fiili hizmet süresi zammı ile erken emeklilik avantajından sağlık çalışanları da yararlanacak.
18.9.2018 22:53:48
Abdurrahman Zeynal Nene Hatun´un Kabri Başında Erzurum´un Önemini Anlattı
Abdurrahman Zeynal Nene Hatun´un Kabri Başında Erzurum´un Önemini Anlattı
2018-2019 Eğitim-öğretim yılı dolayısıyla Aziziye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen Aziziye Tabyalarında ilk ders konulu gezi gerçekleştirildi.
18.9.2018 22:17:07
Erzurum´da İki fuar tek çatı altında
Erzurum´da İki fuar tek çatı altında
Tarım ve Teknolojik Ürünün tanıtımının yapılacağı Erzurum Tarım ve Hayvancılık Fuarı 19 Eylül Çarşamba günü Recep Tayyip Erdoğan Fuar Merkezinde açılıyor.
18.9.2018 22:10:03
Aziziye belediyesinden eğitime tam destek
Aziziye belediyesinden eğitime tam destek
ERZURUMŞEHİR/Erzurum il ve ilçelerde yaklaşık 179 bin öğrenci için ilk ders zili bugün çaldı. 2018-2019 eğitim öğretim yılının başlaması münasebetiyle sabah saatlerinden itibaren velileriyle birlikte okullarına giden ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin heyecanları görülmeye değerdi.
17.9.2018 22:38:15
ERZURUM  KAYGUSUZ´DAN EĞİTİM HAMLESİ BEKLİYOR
ERZURUM KAYGUSUZ´DAN EĞİTİM HAMLESİ BEKLİYOR
Erzurum yeni Müdür Salih Kaygusuz´dan eğitim anlamlı temiz bir sayfa açmasını arzuluyor
17.9.2018 10:26:33
BAŞKAN SEKMEN´İN YENİ EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI MESAJI
BAŞKAN SEKMEN´İN YENİ EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI MESAJI
Başkan Sekmen, Başta öğretmen ve öğrenciler olmak üzere tüm eğitim camiasına başarılar diledi
17.9.2018 10:19:02
Kredi kartında azami faiz oranları değişti
Kredi kartında azami faiz oranları değişti
Merkez Bankası, kredi kartı işlemlerinde 2018 yılı dördüncü çeyreğinde aylık azami akdi faiz oranının yüzde 2,25, aylık azami gecikme faiz oranının ise yüzde 2,75 olarak uygulanacağını açıkladı.
16.9.2018 22:30:38
Erdoğan: Tarihi değişimlere hazırlanıyoruz!
Erdoğan: Tarihi değişimlere hazırlanıyoruz!
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ´´Türkiye´nin yeni bir yönetim sistemiyle birlikte, her alanda yeni bir döneme girdiği günlerden geçiyoruz.dedi
16.9.2018 22:23:30
ANTALYA´DA YAŞAYAN DADAŞLAR SILA-İ RAHİM İÇİN GELDİKLERİ ERZURUM´DA DAVUL ZURNA İLE KARŞILANDI
ANTALYA´DA YAŞAYAN DADAŞLAR SILA-İ RAHİM İÇİN GELDİKLERİ ERZURUM´DA DAVUL ZURNA İLE KARŞILANDI
Antalya Erzurumlu Dadaşlar Kültür ve Dayanışma Derneği Başkan Oktay Çimoğlu yönetiminde 1.Geleneksel Antalya´dan Erzurum´a Sıla-i Rahim Etkinliklerine geldiler.
19.8.2018 10:52:14
​Başkan Sekmen: Engelli kardeşlerimizin yanındayız
​Başkan Sekmen: Engelli kardeşlerimizin yanındayız
Erzurum Kent Konseyi Engelliler Meclisi´nin düzenlemiş olduğu “Tanışma, Proje Tanıtım, Yapılan Faaliyetlerin Değerlendirilmesi ve İstişare Toplantısı” düzenlendi.
18.8.2018 00:23:39
Sigara zammı gelecek mi?
Sigara zammı gelecek mi?
Sigara zammı gelecek mi? İçkiye zam gelecek mi? Amerikan ürünlerine ek zam ile sigara fiyatları arttı mı? ABD Yeni zamlar neler
15.8.2018 22:53:11
​Büyükşehir Kurban Bayramı´na hazır
​Büyükşehir Kurban Bayramı´na hazır
Büyükşehir Belediyesi, Kurban Bayramı´nda vatandaşların kurban ibadetlerini rahat bir şekilde yerine getirebilmeleri için bu yıl da kentin 8 ayrı noktasına mobil mezbaha kurdu.
14.8.2018 22:09:24
2018 PMYO polis alımı ve başvuru şartları
2018 PMYO polis alımı ve başvuru şartları
2018 PMYO polis alımı başvuru şartları neler, PMYO sınavı ve başvurusu ne zaman olacak? Binlerce adayın merakla beklediği 2018 PMYO için beklenen açıklama geldi. EGM´nin ilana çıktığı 2018 PMYO polis alımında başvuru şartları.
12.8.2018 23:46:03
SUAT AKSU HIZLI BAŞLADI
SUAT AKSU HIZLI BAŞLADI
Türkiye Halk Oyunları Federasyonu Başkanı Suat AKSU Türkiye genelinde 81 İl merkezinde eş zamanlı olarak kursları başlattı
12.8.2018 23:17:58
Vali Seyfettin Azizoğlu, okul ve halk kütüphanesi inşaatlarını denetledi
Vali Seyfettin Azizoğlu, okul ve halk kütüphanesi inşaatlarını denetledi
Vali Azizoğlu, okulların yeni eğitim-öğretim sezonuna kavuşturulması talimatı verdi.
10.8.2018 01:03:36
Kızılay Vekaletle Kurban Kesim Kampanyası Başlattı
Kızılay Vekaletle Kurban Kesim Kampanyası Başlattı
Kızılay, yaklaşan Kurban Bayramına yönelik ´Vekâletle Kurban Kesim Kampanyası´nı başlattı.
8.8.2018 21:45:34
BİZE ULAŞIN!

/resimler/2015-3/27/0251129723971.jpg

Başlangıç Tarihi
Bitiş Tarihi
Erzurum Hava Durumu
Bugün
Bulutlu
-7°
Cumartesi
Bulutlu
-9°
Pazar
Bulutlu
-6°
Pazartesi
Bulutlu
-6°
Erzurum için namaz vakitleri
İmsak Güneş Öğle İkindi Akşam Yatsi
05:43 07:28 12:27 14:51 17:09 18:41