Başlangıç Tarihi Bitiş Tarihi
YUSUF YILDIRIM´IN DAVASI BUGÜN GÖRÜLECEK
YUSUF YILDIRIM´IN DAVASI BUGÜN GÖRÜLECEK
YUSUF YILDIRIM´IN DAVASI BUGÜN GÖRÜLECEK
6.11.2017 23:54:19
MEHMET SEKMEN´İ KRİPTO FETÖCÜLERE YEDİRTMEYİZ
MEHMET SEKMEN´İ KRİPTO FETÖCÜLERE YEDİRTMEYİZ
FUAT UĞUR EN ERZURUM İÇİN KONUŞACAK EN SON KİŞİ BİLE OLAMAZSIN
4.11.2017 00:36:19
Yeni yıl zamları belli oldu!
Yeni yıl zamları belli oldu!
Enflasyon zirve yaptı, fatura yine vatandaşa çıktı. Her yıl olduğu gibi Ekim ayı ÜFE´ye göre zamlar belirlenmeye başladı.
3.11.2017 23:43:13
İstanbul tarihinde bir ilk!
İstanbul tarihinde bir ilk!
TÜİK´in her yıl yayınlanan verilerine göre, ilk kez İstanbul´dan göç edenlerin sayısı şehre gelenleri geçti.
3.11.2017 00:27:22
DÜDÜK HAKAN CEYLAN´DA
DÜDÜK HAKAN CEYLAN´DA
TFF 1. Lig´de 2017–2018 sezonunun 11. hafta karşılaşmalarını yönetecek hakemler belli oldu.
2.11.2017 23:24:46
Spor
B.B. Erzurumspor Trabzonspor´la eşleşti...
B.B. Erzurumspor Trabzonspor´la eşleşti...
Ziraat Türkiye Kupası 5. eleme turunda BB Erzurumspor Trabzonspor´la eşleşti...
2.11.2017 22:59:58
Spor
PENSİLVANYA AHTAPOTUNUN BİR KOLU´DA PALANDÖKEN BELEDİYESİNDEN ÇIKTI
PENSİLVANYA AHTAPOTUNUN BİR KOLU´DA PALANDÖKEN BELEDİYESİNDEN ÇIKTI
FETÖ´NÜN ERZURUM´DAKİ EN BÜYÜK HİZMETKARI PALANDÖKEN BELEDİYESİ Mİ?
1.11.2017 23:59:42
O ARAÇLAR ARTIK MUAYENEDEN GEÇEMEYECEK!
O ARAÇLAR ARTIK MUAYENEDEN GEÇEMEYECEK!
Kusurlar tablosunda yapılan güncellemeye göre daha önce ‘Hafif Kusur´ olarak değerlendirilen filmli camlar ve sonradan boyanmış camlar ‘Ağır Kusur´ olarak değerlendirilecek ve bu araçlar muayeneden geçemeyecek.
1.11.2017 22:41:58
Otomobil
Erzurum Büyükşehir Belediyesi ödüle doymuyor
Erzurum Büyükşehir Belediyesi ödüle doymuyor
Erzurum Büyükşehir Belediyesi, Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği tarafından bir ödül aldı.
26.10.2017 23:55:58
​Büyükşehir Hınıs´ta toplu açılış yaptı
​Büyükşehir Hınıs´ta toplu açılış yaptı
Erzurum Büyükşehir Belediyesi şehri ilçeleriyle birlikte güzelleştirmeye devam ediyor.
24.10.2017 22:19:48
ALİ KORKUT ANLATMIŞ AK PARTİ ERZURUM İL YÖNETİCİLERİ ALKIŞLAMIŞLAR
ALİ KORKUT ANLATMIŞ AK PARTİ ERZURUM İL YÖNETİCİLERİ ALKIŞLAMIŞLAR
HİLALKENT TOKİ KONUTLARINDAKİ BU REZALETİ ALKIŞLAYAN ZİHNİYET AK PARTİ ZİHNİYETİ OLAMAZ
12.10.2017 23:45:40
Emekliye çifte zamla 221 TL
Emekliye çifte zamla 221 TL
SSK ve Bağ-Kur emeklilerinin Ocak zammı için 3 formül konuşulurken; ek ödeme de artacak. Çifte zam, gelirde 221 liraya varan artış getirecek..
9.10.2017 20:22:29
İlçelerin lideri Horasan oldu
İlçelerin lideri Horasan oldu
Erzurum´da merkez ilçeler Yakutiye, Palandöken ve Aziziye´nin dışında nüfusun yoğun olarak bulunduğu ilçeler sıralamasında başı Horasan çekiyor.
7.10.2017 19:24:47
GELİŞEN KENTLER ZİRVESİ´NDE ERZURUM´UN POTANSİYELİ VE GELECEĞİ ANLATILDI
GELİŞEN KENTLER ZİRVESİ´NDE ERZURUM´UN POTANSİYELİ VE GELECEĞİ ANLATILDI
Erzurum Büyükşehir Belediyesi ile kısa adı GYODER olan Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği´nin işbirliğinde düzenlenen “Gelişen Kentler Zirvesi”nde Erzurum´un potansiyeli ve geleceği tartışıldı.
5.10.2017 19:49:57
EMEKLİ NE KADAR ENFLASYON FARKI ALACAK
EMEKLİ NE KADAR ENFLASYON FARKI ALACAK
Yaklaşık 11.5 milyon emeklinin gözü Ocak zammında. Maaşlarda yapılacak artışta ana belirleyici enflasyon alacak
5.10.2017 11:43:58
NETGÖR GÖZ MERKEZİ BİR İLKİ DAHA BAŞARDI
NETGÖR GÖZ MERKEZİ BİR İLKİ DAHA BAŞARDI
Opr. Dr. Nihat Çağlar, "Doğu Anadolu Bölgesinde ve Erzurum´da çok iyi cerrahi ve birinci sınıf bir protez işçiliği ile hastaların çoğunda yüz güldürücü sonuçlar aldık" dedi
4.10.2017 22:18:17
Sağlık
İşte 2017 yılının en çok satan otomobilleri
İşte 2017 yılının en çok satan otomobilleri
Otomotiv Distribütör Derneği, Türkiye´de 2017 yılı içerisinde hangi otomobilden kaç adet satıldığını açıkladı. İşte en çok ve en az satılan 10´ar otomobil...
4.10.2017 19:17:14
Otomobil
Hakemler bu yıl maç başı kaç lira alacak?
Hakemler bu yıl maç başı kaç lira alacak?
Türkiye Futbol Federasyonu Merkez Hakem Kurulu 2017-2018 Yılı Tazminat, Harcırah ve Ulaşım ücretleri Ödeme Prensip ve Yöntemleri İç Talimatını Açıkladı
4.10.2017 19:02:51
Spor
Yeni İmar Yönetmeliği şekillendi! İşte, 2017 Yeni İmar Kanunu!
Yeni İmar Yönetmeliği şekillendi! İşte, 2017 Yeni İmar Kanunu!
Yeni İmar Yönetmeliği, 1 Ekim tarihi itibariyle yürürlüğe girdi. 30 Eylül tarihinde Resmi Gazete´de yayımlanan bilgilere göre bazı değişikliklerin gerçekleştiği Yeni İmar Yönetmeliği, Planlı Alanlar İmar Yönetmeliği´nde farklılık arz edecek. İşte, Yeni İmar Yönetmeliği hakkında inşaat sektörü çalışanlarının merak ettiği detaylar ve yeni düzenlemenin getirdiği bazı avantajlar
2.10.2017 22:40:38
DHA  Başarılı Gazeteci Turgay İpek´e Emanet
DHA Başarılı Gazeteci Turgay İpek´e Emanet
Kadir Sabuncuoğlu´nun vedasından sonra başarılı gazeteci Turgay İpek, Erzurum Bölge Temsilcisi olarak atandı.
2.10.2017 19:46:54
DADAŞ TURİZM´İN KURUCUSU BÜNYAMİN BAĞCI VEFAT ETTİ
DADAŞ TURİZM´İN KURUCUSU BÜNYAMİN BAĞCI VEFAT ETTİ
DADAŞ TURİZM´İN KURUCUSU BÜNYAMİN BAĞCI VEFAT ETTİ
30.9.2017 11:44:01
TARIM FUARI´NA ÖNALLAR A.Ş. DAMGASINI VURDU
TARIM FUARI´NA ÖNALLAR A.Ş. DAMGASINI VURDU
Doğu Anadolu Gıda, Tarım ve Hayvancılık Fuarı´nda Erzurum´un Yerli Kuruluşu Olan ÖNALLAR A.Ş.´nin Standı Ziyaretçiler Tarafından En Çok Ziyaret Edilen Firma Olarak Gözlemlendi
28.9.2017 20:41:40
B.B. Erzurumspor kupada Tire 1922´yle eşleşti...
B.B. Erzurumspor kupada Tire 1922´yle eşleşti...
B.B. Erzurumspor Türkiye Kupası 4. Eleme turunda Tire 1922 sporla eşleşti. Passolig uygulamasının olmadığı kupa maçında BB Erzurumspor taraftarıyla buluşacak.
28.9.2017 17:39:12
Spor
​Büyükşehir´in laboratuvarları akretide edildi
​Büyükşehir´in laboratuvarları akretide edildi
Büyükşehir Belediyesi ESKİ Genel Müdürlüğü´nün laboratuvarları Türk Akreditasyon Kurumu (TÜRKAK) tarafından akredite edildi.
27.9.2017 22:14:36
NAİM KARATAŞ´TAN KERKÜK ÇIKIŞI
NAİM KARATAŞ´TAN KERKÜK ÇIKIŞI
MHP ERZURUM İL BAŞKANI NAİM KARATAŞ BİR AÇIKLAMA YAYINLADI