Başlangıç Tarihi Bitiş Tarihi
Başkan Orhan´dan eğitime destek
Başkan Orhan´dan eğitime destek
Aziziye Belediye Başkanı Muhammed Cevdet Orhan 8. sınıf öğrencilerine Liseye Geçiş Sınavı (LGS) hazırlık kitabı hediye etti.
8.2.2018 22:35:39
Eğitim
Nüfus artışı rekoru yine Aziziye´de
Nüfus artışı rekoru yine Aziziye´de
2017 ADNKS sonuçlarına göre, Erzurum ilçelerinde en yüksek nüfus artışı binde 38.8 oranıyla 2016´da olduğu gibi yine Aziziye´de gerçekleşti.
2.2.2018 00:12:22
ABDULKADİR AYDIN GİDENLERİ GERİ DÖNDÜRDÜ
ABDULKADİR AYDIN GİDENLERİ GERİ DÖNDÜRDÜ
Erzurum´un Yakutiye, Palandöken ve Aziziye ilçeleri dışında kalan 17 ilçesi içinde nüfus büyüklüğü bakımından Horasan ilçesi liderliğini korurken en yüksek nüfus düşüş oranı binde 76 ile Pazaryolu ilçesinde kaydedildi.
2.2.2018 00:01:13
ERZURUM, İZMİR ANKARA VE İSTANBUL´DAN ÇOK ÖNDE
ERZURUM, İZMİR ANKARA VE İSTANBUL´DAN ÇOK ÖNDE
Özel Sinema Kulübü Sinemia, gişe rakamları, sinemia.com verileri ve Sinemia üyelerinin alışkanlıklarını inceleyerek, Türkiye´de sinema dünyasının 2017 yılını değerlendirdi.
31.1.2018 01:10:06
Erzurum´da 2017´de 8 bin 843 konut satıldı
Erzurum´da 2017´de 8 bin 843 konut satıldı
TÜİK 2017 yılı Erzurum Konut Satış istatistiklerini açıkladı.
24.1.2018 00:54:27
Tüm emniyet müdürleri Ankara´ya çağrıldı!
Tüm emniyet müdürleri Ankara´ya çağrıldı!
İçişleri Bakanlığı´nın talimatı ile 81 il emniyet müdürü yarın Ankara´ya çağrıldı
17.1.2018 22:53:10
DAHA NE KADAR SUSACAKSIN CEMAL ŞENGEL
DAHA NE KADAR SUSACAKSIN CEMAL ŞENGEL
İHRACATCILAR 2018 HEDEFLERİNİ ANLATIRKEN CEMAL AGA SUS PUS
17.1.2018 00:38:12
Binlerce kişiye 8 yıl erken emeklilik fırsatı
Binlerce kişiye 8 yıl erken emeklilik fırsatı
Geriye dönük borçlanma imkanıyla hiçbir sigorta sicili olmayan esnaf, vergi kaydıyla 8 yıl kazanabiliyor. Böylece esnafa erken emeklilik yolu açılıyor.
13.1.2018 00:02:32
CEMAL ŞENGEL NE İHRAÇ EDİYOR?
CEMAL ŞENGEL NE İHRAÇ EDİYOR?
ERZURUM 2017 YILI İHRACAT RAKAMLARI SIRALAMASINDA 67. SIRADA YER ALABİLDİ
10.1.2018 01:15:15
Taşeron işçilere sınav şekli netleşti
Taşeron işçilere sınav şekli netleşti
Taşeron işçilere kadro için başvurular başlarken, gözler yapılacak sınava çevrildi. 900 bine yakın işçinin merak ettiği sınavın yöntemini her kurum kendi belirleyecek. Hem yazılı hem de sözlü sınav yapılabilecek. İşte ayrıntılar...
4.1.2018 23:48:20
2018´de 20 büyük deprem olacak!
2018´de 20 büyük deprem olacak!
Uzmanlara göre 2018´de 20 büyük deprem olacak, işte ayrıntılar.
4.1.2018 10:42:27
2018 yılı memur ve emekli zamları belli oldu
2018 yılı memur ve emekli zamları belli oldu
Devlet memurları, sözleşmeliler ve memur emeklilerinin beklediği haber geldi. Maaşlara yüzde 5,66 oranında zam yapılacak.
3.1.2018 10:36:25
Memur
Çat Belediye Başkanı Kılıç "Umut ediyoruz ki 2018 yılı ülkemize, birlik, dirlik, beraberlik, huzur, mutluluk ve esenlikler getirsin"
Çat Belediye Başkanı Kılıç "Umut ediyoruz ki 2018 yılı ülkemize, birlik, dirlik, beraberlik, huzur, mutluluk ve esenlikler getirsin"
Çat Belediye Başkanı Arif Hikmet Kılıç, yeni yıl dolayısıyla yazılı bir kutlama mesajı yayınladı. Başkan Kılıç, "Umut ediyoruz ki 2018 yılı ülkemize, birlik, dirlik, beraberlik, huzur, mutluluk ve esenlikler getirsin" dedi.
2.1.2018 22:49:01
Aydemir: ´Cumhurbaşkanımıza Minnettarız´
Aydemir: ´Cumhurbaşkanımıza Minnettarız´
Aydemir, ‘Erzurum bugün Kış olimpiyatlarına aday olarak, küresel boyutta bir spor kenti hüviyeti kazanmışsa bu sayın Cumhurbaşkanımızın eseri, Erzurum´a armağanıdır. Erzurum´a gösterilen hassasiyetin ifadesidir.´ dedi.
2.1.2018 22:46:19
HAKTAN ÖMEROĞLU KİMİN DEĞİRMENİNE SU TAŞIYOR?
HAKTAN ÖMEROĞLU KİMİN DEĞİRMENİNE SU TAŞIYOR?
İŞTE MEHMET SEKMEN´İN HAKLI OLDUĞUNU BELGELEYEN HABER
30.12.2017 03:07:48
AK PARTİ PALANDÖKEN´DE NELER OLUYOR?
AK PARTİ PALANDÖKEN´DE NELER OLUYOR?
SEDAT ÖZARAS´IN BU TWEET VE RETWEETLERİ ÇOK SU KALDIRIR
30.12.2017 03:02:16
Terör elebaşı kendi kendini ifşa etti! Din değiştiriyor...
Terör elebaşı kendi kendini ifşa etti! Din değiştiriyor...
FETÖ elebaşı terörist Fetullah Gülen, geçtiğimiz günlerde teröristlerine seslendiği bir ´sohbet´inde din değiştirme fikrini açıkça dile getirdi.
28.12.2017 10:45:09
25 soruda taşerona kadro
25 soruda taşerona kadro
Kamuda çalışan taşeron işçilerin kadroya geçeceği kesinleşti. Ancak nasıl bir yol izleneceği ile ilgili detaylara her gün yenisi ekleniyor. Ayrıca, ortalıkta birçok bilgi dolaşıyor. Bu nedenle en çok merak edilen konuları ve yetkililerin yaptığı açıklamaları 25 soru altında derledik. İşte detayları
28.12.2017 10:32:49
2018´de kim ne kadar maaş alacak?
2018´de kim ne kadar maaş alacak?
Ocak ayında gelecek zamla en düşük memur maaşı 2.829 lirayı bulacak. Emekli memur ise 1.845 lira alacak. Enflasyon farkı ile birlikte en düşük memur maaşı 2.857 liraya çıkacak
28.12.2017 10:29:09
Cumhurbaşkanı Erdoğan BM kararını değerlendirdi
Cumhurbaşkanı Erdoğan BM kararını değerlendirdi
BM´de 128 oyla kabul edilen Kudüs kararı sonrası Cumhurbaşkanı Erdoğan sosyal medya hesabı Twitter´dan, "Filistin ve Kudüs davasına destek veren herkese şahsım ve milletim adına teşekkür ediyorum." diye yazdı.
22.12.2017 02:41:07
22 Aralık 2017 Türkiye Geneli Cuma Hutbesi
22 Aralık 2017 Türkiye Geneli Cuma Hutbesi
22 Aralık 2017 tarihli Helal Haram Duyarlılığı konulu Diyanet Türkiye Geneli Cuma Hutbesi Diyanet İşleri Başkanlığı Din Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından yayınlandı
22.12.2017 00:06:20
MTV tutarları kesinleşti! Kim ne kadar MTV ödeyecek?
MTV tutarları kesinleşti! Kim ne kadar MTV ödeyecek?
"Torba tasarı" olarak bilinen Bazı Vergi Kanunları İle Diğer Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı´nın kabul edilmesiyle araç sahiplerinin 2018 yılında ödeyecekleri Motorlu Taşıtlar Vergisi (MTV) tutarları da belli oldu.
21.12.2017 10:31:23
Otomobil
2018´de kim ne kadar maaş zammı alacak?
2018´de kim ne kadar maaş zammı alacak?
2018 Ocak ayından itibaren en düşük memur maaşı 2 bin 857 liraya, en düşük emekli aylığı da 1.964 liraya yükselecek. Yeni yılda en düşük işçi emekli aylığı da 1.472 liraya çıkacak. İşte 2018´in maaş zamları...
20.12.2017 09:59:40
Bakın sigara ne kadar zararlı!
Bakın sigara ne kadar zararlı!
Tek bir sigara bile ölümcül riskler taşıyan onlarca kimyasalı bünyesinde barındırıyor. Peki Türkiye´de kaç sigara kullanıcı var? Sigaranın zararları neler?
19.12.2017 22:37:48
Sağlık
ELAZIĞSPOR-BB ERZURUMSPOR MAÇ ÖNCESİ
ELAZIĞSPOR-BB ERZURUMSPOR MAÇ ÖNCESİ
Elazığspor-BB Erzurumspor TFF 1. Lig 16. hafta. Maç öncesi son bilgiler, istatistikler, teknik heyet açıklamaları, muhtemel kadrolar, sakat ve cezalılar...