Başlangıç Tarihi Bitiş Tarihi
BASTEM AİLESİNİN ACI GÜNÜ
BASTEM AİLESİNİN ACI GÜNÜ
Selami Bastem Annesini Kaybetti
11.5.2017 00:07:56
Borçlulara yeni yapılandırma fırsatı
Borçlulara yeni yapılandırma fırsatı
Maliye ile Gümrük ve Ticaret bakanlıkları, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), il özel idareleri, belediyeler, büyükşehir belediyeleri su ve kanalizasyon idarelerinin alacakları yeniden yapılandırılıyor. Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılması İle Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi TBMM Başkanlığına sunuldu. İşte Meclis´e sunulan teklifle yapılandırılacak borçlar.
5.5.2017 11:30:04
2017 Temmuz ayı memur emekli enflasyon farkı maaş zammı ne kadar?
2017 Temmuz ayı memur emekli enflasyon farkı maaş zammı ne kadar?
Milyonlarca emeklinin maaşı temmuz ayında değişecek. Şimdiden zam için ipuçları gelmeye başladı. 2 bin lira maaşı olan bir SSK ya da Bağ-Kur emeklisi ne kadar alacak?
5.5.2017 11:24:50
Orduya 24 bin uzman aranıyor
Orduya 24 bin uzman aranıyor
İstihdam seferberliğinde yıl sonu hedefi olan 2 milyon için adım adım ilerleniyor. En son Milli Savunma Bakanlığı, 24 bin erbaş alacağını açıkladı.
5.5.2017 11:18:33
Sadaka-ı Fıtır 2017´de kaç para oldu?
Sadaka-ı Fıtır 2017´de kaç para oldu?
Diyanet İşleri Başkanlığı Din İşleri Yüksek Kurulu, bu yıl Sadaka-ı Fıtır´ın 16 TL olmasına karar verdi.Kaynak: Sadaka-ı Fıtır 2017´de kaç para oldu?
4.5.2017 23:43:11
Taşeron işçiye kadro, memur ve emeklisine zam
Taşeron işçiye kadro, memur ve emeklisine zam
Taşeron işçiye kadro, memur ve emeklisine zam
4.5.2017 11:43:46
Polis Akademisi 2 bin 500 polis alımı yapacak
Polis Akademisi 2 bin 500 polis alımı yapacak
Polis Akademisi, Polis Meslek Yüksekokullarına 2 bin 500 öğrenci alımı yapacak. Peki başvurular ne zaman başlıyor? Adaylarda aranan şartlar neler?
4.5.2017 00:43:06
REİS ERDOĞAN´IN 3 YILLIK YOL HARİTASI
REİS ERDOĞAN´IN 3 YILLIK YOL HARİTASI
Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan´a yakınlığı ile bilinen duayen yazar Abdulkadir Selvi dün çok konuşulacak bir yazı kaleme aldı. Selvi neredeyse Balıkesir´in durumunu anlatır gibi Erdoğan´ın “Belediye başkanlarını tek tek değerlendirin. Referandum sonuçlarına olumsuz etkisi olan belediye başkanlarını alın yerine belediye meclisinden birini seçin” dediğini yazdı
3.5.2017 00:00:56
Devlet Bahçeli: FETÖ´cü siyasetçi yok mu?
Devlet Bahçeli: FETÖ´cü siyasetçi yok mu?
Grup toplantısında konuşan MHP lideri Devlet Bahçeli, "FETÖ ile irtibatı olanlar arasında memur var da meşhur siyasetçi, bürokrat yok mu?" diye sordu.
2.5.2017 11:16:12
Büyükşehir´in Eğitim Yatırımı Ahmet Hamdi Tanpınar bilgi evi açıldı
Büyükşehir´in Eğitim Yatırımı Ahmet Hamdi Tanpınar bilgi evi açıldı
Erzurum Büyükşehir Belediyesi şehre yatırım yapmaya devam ediyor.
27.4.2017 23:38:50
ERZURUMLU İŞADAMI VE BÜROKRATLAR REFERANDUM SONUCUNU DEĞERLENDİRDİLER
ERZURUMLU İŞADAMI VE BÜROKRATLAR REFERANDUM SONUCUNU DEĞERLENDİRDİLER
ERZURUMLU İŞADAMLARI VE BÜROKRATLAR; ABİŞ HOPİKOĞLU, SURURİ AKGÜN, ÖMER DÜZGÜN, SÜHA DENGİZEK, SELAHATTİN ŞENER, SUAT ÖNAL, SERHAN KARABULUT, AHMET AĞIRMAN, NECMİ AKALIN, MUHARREM TOPRAK, ALİ DEMİRHAN, DÜNDAR ÖZBAYLAR, CEMAL ŞENGEL, MEHMET ACA, MEHMET TANOĞLU, SELAMİ BASTEM, TANER ARDAHANLI, VEYSEL KARANİ AKSUNGUR, BEDRETTİN ÖZTÜRK, RECAİ ACAR, YUNUS KOP, ADEM ARSLAN, AYDIN DUMLU
26.4.2017 02:54:50
ERZURUMLU İŞADAMI VE BÜROKRATLAR REFERANDUM SONUCUNU DEĞERLENDİRDİLER
ERZURUMLU İŞADAMI VE BÜROKRATLAR REFERANDUM SONUCUNU DEĞERLENDİRDİLER
ERZURUMLU İŞADAMLARI VE BÜROKRATLAR; ABİŞ HOPİKOĞLU, SURURİ AKGÜN, ÖMER DÜZGÜN, SÜHA DENGİZEK, SELAHATTİN ŞENER, SUAT ÖNAL, SERHAN KARABULUT, AHMET AĞIRMAN, NECMİ AKALIN, MUHARREM TOPRAK, ALİ DEMİRHAN, DÜNDAR ÖZBAYLAR, CEMAL ŞENGEL, MEHMET ACA, MEHMET TANOĞLU, SELAMİ BASTEM, TANER ARDAHANLI, VEYSEL KARANİ AKSUNGUR, BEDRETTİN ÖZTÜRK, RECAİ ACAR, YUNUS KOP, ADEM ARSLAN, AYDIN DUMLU
26.4.2017 02:53:43
ERZURUMLU İŞADAMI VE BÜROKRATLAR REFERANDUM SONUCUNU DEĞERLENDİRDİLER
ERZURUMLU İŞADAMI VE BÜROKRATLAR REFERANDUM SONUCUNU DEĞERLENDİRDİLER
ERZURUMLU İŞADAMLARI VE BÜROKRATLAR; ABİŞ HOPİKOĞLU, SURURİ AKGÜN, ÖMER DÜZGÜN, SÜHA DENGİZEK, SELAHATTİN ŞENER, SUAT ÖNAL, SERHAN KARABULUT, AHMET AĞIRMAN, NECMİ AKALIN, MUHARREM TOPRAK, ALİ DEMİRHAN, DÜNDAR ÖZBAYLAR, CEMAL ŞENGEL, MEHMET ACA, MEHMET TANOĞLU, SELAMİ BASTEM, TANER ARDAHANLI, VEYSEL KARANİ AKSUNGUR, BEDRETTİN ÖZTÜRK, RECAİ ACAR, YUNUS KOP, ADEM ARSLAN, AYDIN DUMLU
26.4.2017 01:38:02
RECEP TAYYİP ERDOĞAN´A BİZ BOŞUNA DÜNYA LİDERİ DEMİYORUZ
RECEP TAYYİP ERDOĞAN´A BİZ BOŞUNA DÜNYA LİDERİ DEMİYORUZ
Fransa´da gerçekleşen Cumhurbaşkanlığı seçiminde bir çok zarftan Erdoğan ismi çıktı.
23.4.2017 23:37:20
Mustafa Kemal bir oyla kazanmıştı
Mustafa Kemal bir oyla kazanmıştı
´Hayır´ cephesinin hazımsızlığı, akıllara Mustafa Kemal Atatürk´ün TBMM Başkanlığı seçimini 1 oyla kazandığını getirdi.
18.4.2017 14:58:45
Yeni ve büyük Türkiye´nin mimarları
Yeni ve büyük Türkiye´nin mimarları
Halk oylamasında kararının ne olacağı merak edilen Doğu ve Güneydoğu seçmeni bir kez daha kararının güçlü ve demokratik Türkiye´den yana olduğunu gösterdi.
18.4.2017 14:53:27
Tunceli´de helikopter düştü!
Tunceli´de helikopter düştü!
Tunceli´de içinde 12 kişinin bulunduğu helikopter düştü.
18.4.2017 14:49:44
‘Milli Görüş´çü vekiller ´evet´ diyor!
‘Milli Görüş´çü vekiller ´evet´ diyor!
Eski devlet bakanları Hasan Aksay ve Teoman Rıza Güneri´nin de aralarında bulunduğu Milli Nizam, Milli Selamet, Refah ve Fazilet Partili 99 eski milletvekili, 16 Nisan´da “evet” oyu kullanacaklarını açıkladı. Facebook Twitter Linkedin Gönder
14.4.2017 11:48:41
Pasinler´de doğalgaz sevinci
Pasinler´de doğalgaz sevinci
Pasinler Belediyesi ise Palen Doğalgaz arasında ilçede doğalgaz kullanımı için sözleşme imzalandı.
14.4.2017 00:39:20
İlçe Haber
Anket şirketleri referandum için ne diyor?
Anket şirketleri referandum için ne diyor?
Türkiye, 16 Nisan günü sandık başına gidiyor. Anket şirketlerinin yayınladıkları sonuçları 2010 Referandum tahminleriyle karşılaştırdık.
12.4.2017 12:26:24
Teröristbaşı Gülen´in son hali herkesi şoke etti!
Teröristbaşı Gülen´in son hali herkesi şoke etti!
FETÖ´nün elebaşı Fetullah Gülen´in uzun süredir gün yüzüne çıkmamasının arkasında ciddi sağlık sorunlarının yattığı ortaya çıktı. Örgüt karargahından sızan bir fotoğrafta Gülen´in neredeyse çürümeye yüz tuttuğu belirtildi.
11.4.2017 22:19:21
Türkiye´yi uçuran haber.
Türkiye´yi uçuran haber.
Morgan Stanley´in ‘evet çıkar, risk azalır´ raporu ile, Moody´s ve Merrill Lynch´in olumlu değerlendirmeleri piyasayı uçurdu. Borsa İstanbul yüzde 3.1 ile dünyanın en fazla yükselen piyasası oldu. 1.2 milyar TL´nin üstünde net para girişi oldu
11.4.2017 12:47:51
MUHARREM TOPRAK AHDE VEFA ÖRNEĞİ OLARAK NİTELENDİRİLİYOR
MUHARREM TOPRAK AHDE VEFA ÖRNEĞİ OLARAK NİTELENDİRİLİYOR
AK Parti Eski İl Başkan Yardımcısı Muharrem Toprak, Davasına, Partisine, Genel Başkanına ve Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan´a Olan Bağlılığı ve Sadakatiyle Göz Dolduruyor
10.4.2017 04:32:06
ERZURUM´DA HANGİ İLÇEDE KAÇ SANDIK KAÇ SEÇMEN VAR?
ERZURUM´DA HANGİ İLÇEDE KAÇ SANDIK KAÇ SEÇMEN VAR?
ERZURUM´DA REFERANDUM SONUCUNU YAKUTİYE VE PALANDÖKEN İLÇELERİ BELİRLEYECEK!
10.4.2017 02:50:30
ŞAMPİYON ÖĞRETMEN KONUŞTU
ŞAMPİYON ÖĞRETMEN KONUŞTU
"Hiç Kimse Erzurumspor Kulübü´nü ve Sporcusunu Bu Mevzuya Alet Ederek Nemalanmaya Çalışmasın"