Başlangıç Tarihi Bitiş Tarihi
Bu yıl kış saatine geçilecek mi?
Bu yıl kış saatine geçilecek mi?
MEB, öğrencilerin gün aydınlanmadan yola çıkmasının engellenmesi için bir genelge yayınladı. İllerdeki okul başlama saatleri buna göre ayarlanacak.
14.9.2017 23:20:23
İŞTE YENİ FETÖCÜLER: LİSTEDE 2 ERZURUMLU VAR
İŞTE YENİ FETÖCÜLER: LİSTEDE 2 ERZURUMLU VAR
Türk vatandaşlığından çıkartılacak 130 kişiye 99 kişi daha eklenirken, eski listedeki 4 Erzurumlu´ya 2 Erzurumlu daha eklendi
11.9.2017 22:52:24
Bedelli askerlik mi geliyor?
Bedelli askerlik mi geliyor?
Bedelli askerlik bekleyen onbinlerce kişi bugün #BedelliMeclisGündeminde hastag´i ile bir kampanya başlattı. Bakaya ya da tecilli durumda olan yükümlüler 1 Ekim 2017´de açılacak olan Meclis´in ilk oturumunda bu konunun görüşülmesini istiyor...
11.9.2017 22:35:44
YETİŞ CUMHURBAŞKANIM ERZURUM´UN İMDADINA YETİŞ
YETİŞ CUMHURBAŞKANIM ERZURUM´UN İMDADINA YETİŞ
AK PARTİLİ BELEDİYE BAŞKANI ALİ KORKUT İLÇE SINIRLARINDA SATACAK BAŞKA BİR YER BULAMAYINCA TÜRBELERİ SATMAYA BAŞLADI
7.9.2017 00:10:52
Erzurumlu firari FETÖ´cüler şimdi yandı!
Erzurumlu firari FETÖ´cüler şimdi yandı!
15 Temmuz Darbe Girişimi sonrasında yurt dışına kaçan FETÖ´cüler için verilen 3 aylık süre doldu. Aralarında Terör Örgütü Lideri Fethullah Gülen´in de olduğu 4 Erzurumlu FETÖ´cünün de bulunduğu 130 kişi vatandaşlıktan çıkarılacak.
6.9.2017 23:23:28
DİLAVER YILMAZ İŞİNİ YAP
DİLAVER YILMAZ İŞİNİ YAP
DİLAVER BAŞKAN BUGÜN UMURSAMADIĞIN TARAFTARIN BİR GÜN SANA LAZIM OLACAK!
6.9.2017 22:43:26
Spor
2018´de sadece 249 gün çalışılacak
2018´de sadece 249 gün çalışılacak
Türkiye´nin en uzun tatili dün bitti. Çalışanlar şimdiden gelecek sene bayramların hangi güne geldiğini hesaplamaya başladı.
6.9.2017 22:14:06
BAŞKAN SEKMEN´DEN YENİ ADLİ YIL MESAJI
BAŞKAN SEKMEN´DEN YENİ ADLİ YIL MESAJI
Erzurum Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen, yeni adli yılın başlaması dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
5.9.2017 23:44:24
Ağustos ayı enflasyon rakamları açıklandı
Ağustos ayı enflasyon rakamları açıklandı
Tüketici fiyat endeksi (TÜFE) aylık yüzde 0,52, yurt içi üretici fiyat endeksi (Yİ-ÜFE) de aylık yüzde 0,85 arttı.
5.9.2017 11:35:17
Ekonomi
TFF 1. LİG´İN ÜÇTE BİRİ DEĞİŞTİ
TFF 1. LİG´İN ÜÇTE BİRİ DEĞİŞTİ
TFF 1. Lig´in Yeni Ekibi Büyükşehir Belediye Erzurumspor 29,23 Yaş Ortalamasıyla Lig´in En Yaşlı Ekibi Olarak Öne Çıkıyor
5.9.2017 01:04:23
Spor
Erzurum´da şirketleşme hızı Türkiye ortalamasını geçti
Erzurum´da şirketleşme hızı Türkiye ortalamasını geçti
Erzurum´da şirketleşme hızı Türkiye ortalamasını geçti
5.9.2017 00:36:46
Çoğu kimse 200 liralık para kullanmıyor
Çoğu kimse 200 liralık para kullanmıyor
`Para çaldırma` korkusu, `bozduramama` kaygısı ve zengin görünüp `görgüsüzlük` yapmama isteği gibi nedenlerle vatandaşların 200 lira taşımadığı tespit edildi. Merkez Bankası´nın piyasaya sürdüğü 200 liralık banknot sayısı talebin düşmesiyle birlikte azaldı.
3.9.2017 23:55:28
Numan Kurtulmuş, Cumhurbaşkanlığı adaylığı için nabız yokluyor
Numan Kurtulmuş, Cumhurbaşkanlığı adaylığı için nabız yokluyor
Ankara kulislerinde konuşulan o bomba iddiayı Yeniçağ Ankara Temisilcisi Ahmet Takan bugün köşesine taşıdı.
30.8.2017 23:28:32
Siyaset
FETÖ´nün mesajları deşifre edildi!
FETÖ´nün mesajları deşifre edildi!
İzmir´de Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması´na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında örgütün Ege Bölgesi´ndeki yeni yapılanmasının deşifresi sürüyor.
30.8.2017 00:05:23
Okullar ne zaman açılıyor?
Okullar ne zaman açılıyor?
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından hazırlanan 2017-2018 eğitim öğretim yılı çalışma takvimiyle ilgili genelge, illere gönderildi. Kaynak: Okullar ne zaman açılıyor?
29.8.2017 23:57:19
Eğitim
PKK´nın belgesi ortaya çıktı! Onların hepsi ajan
PKK´nın belgesi ortaya çıktı! Onların hepsi ajan
Batılı ülkeler terör koridorunun bekçisi PYD´ye ajan vakıflar eliyle para yağdırıyor.
28.8.2017 22:28:22
​Erzurum Büyükşehir Kurban Bayramı´na Hazır
​Erzurum Büyükşehir Kurban Bayramı´na Hazır
Erzurum Büyükşehir Belediyesi, Kurban Bayramı´nda vatandaşların kurban ibadetlerini rahat bir şekilde yerine getirebilmeleri için bu yıl da kentin 9 ayrı noktasına mobil mezbaha kurdu.
28.8.2017 22:23:10
AVRUPA´NIN EN PRESTİJLİ KARATE TURNUVASI BAŞLADI
AVRUPA´NIN EN PRESTİJLİ KARATE TURNUVASI BAŞLADI
Erzurum Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen 14. Uluslararası Palandöken Karate Turnuvası, açılış seremonisiyle start aldı.
25.8.2017 22:58:31
Belediyeler
MEHMET SEKMEN´DEN YERLİ OTOMOBİL ÜRETİMİNİN DÂHİLERİNE DESTEK
MEHMET SEKMEN´DEN YERLİ OTOMOBİL ÜRETİMİNİN DÂHİLERİNE DESTEK
Erzurum Büyükşehir Belediyesi´nin sponsorluğunda İngiltere´de düzenlenen Formula Student 2017´ye katılan Atatürk Üniversitesi Mühendislik Fakültesiöğrencilerden oluşan Atauni Racing takımı, araç tasarımında Dünya 11´incisi oldu.
25.8.2017 22:57:26
Bayramda bankalar açık olacak mı?
Bayramda bankalar açık olacak mı?
Bayram tatilinin beklenen daha uzun olması, akıllara resmi kurumların ve özellikle bankaların hangi tarihler arasında açık olacağı sorusunu getirdi.
25.8.2017 11:19:58
TÜVTÜRK araç sahiplerini uyardı!
TÜVTÜRK araç sahiplerini uyardı!
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı´nın belirlediği standartlarda araç muayene hizmeti veren TÜVTÜRK, yenilenen araç muayene kusur tablosu konusunda araç sahiplerini uyarıyor.
24.8.2017 23:51:03
Otomobil
İşte kamu görevlilerinin yeni maaşı
İşte kamu görevlilerinin yeni maaşı
Hükümet ile memur sendikaları anlaştı. En düşük memur maaşı Temmuz 2018´den sonra 2 bin 928 TL´ye, en düşük memur emeklisi maaşı ise 2 bin 13 TL´ye çıkıyor.
23.8.2017 23:11:30
Memur
Erzurum´da İkibin karateci Tatamiye çıkacak
Erzurum´da İkibin karateci Tatamiye çıkacak
Erzurum Büyükşehir Belediyesi´nin ana sponsorluğunda yapılacak olan 14´üncü Uluslararası Palandöken Karate Kupası için geri sayım başladı
23.8.2017 23:08:01
Spor
SGK´dan 531 TL alabilirsiniz! İşte şartlar...
SGK´dan 531 TL alabilirsiniz! İşte şartlar...
SGK, ölüm sonrasında geride kalanlar için ölüm aylığının yanında çok bilinmese de cenaze ödeneği ödüyor.
20.8.2017 22:29:42
Araç sahipleri dikkat! Benzini gece alın
Araç sahipleri dikkat! Benzini gece alın
Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca "yaz aylarında oluşan kötü ozon kirliliğine" ilişkin hazırlanan kitapçıkta vatandaşlara uyarılarda bulunuldu.
11.8.2017 22:54:53
BİZE ULAŞIN!

/resimler/2015-3/27/0251129723971.jpg

Başlangıç Tarihi
Bitiş Tarihi
Erzurum Hava Durumu
Bugün
Güneşli
15°
-1°
Pazar
Parçalı bulutlu
15°
Pazartesi
Güneşli
16°
Salı
Parçalı bulutlu
16°
Erzurum için namaz vakitleri
İmsak Güneş Öğle İkindi Akşam Yatsi
04:46 06:23 12:09 15:10 17:37 19:02