Başlangıç Tarihi Bitiş Tarihi
22 Aralık 2017 Türkiye Geneli Cuma Hutbesi
22 Aralık 2017 Türkiye Geneli Cuma Hutbesi
22 Aralık 2017 tarihli Helal Haram Duyarlılığı konulu Diyanet Türkiye Geneli Cuma Hutbesi Diyanet İşleri Başkanlığı Din Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından yayınlandı
22.12.2017 00:06:20
MTV tutarları kesinleşti! Kim ne kadar MTV ödeyecek?
MTV tutarları kesinleşti! Kim ne kadar MTV ödeyecek?
"Torba tasarı" olarak bilinen Bazı Vergi Kanunları İle Diğer Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı´nın kabul edilmesiyle araç sahiplerinin 2018 yılında ödeyecekleri Motorlu Taşıtlar Vergisi (MTV) tutarları da belli oldu.
21.12.2017 10:31:23
Otomobil
2018´de kim ne kadar maaş zammı alacak?
2018´de kim ne kadar maaş zammı alacak?
2018 Ocak ayından itibaren en düşük memur maaşı 2 bin 857 liraya, en düşük emekli aylığı da 1.964 liraya yükselecek. Yeni yılda en düşük işçi emekli aylığı da 1.472 liraya çıkacak. İşte 2018´in maaş zamları...
20.12.2017 09:59:40
Bakın sigara ne kadar zararlı!
Bakın sigara ne kadar zararlı!
Tek bir sigara bile ölümcül riskler taşıyan onlarca kimyasalı bünyesinde barındırıyor. Peki Türkiye´de kaç sigara kullanıcı var? Sigaranın zararları neler?
19.12.2017 22:37:48
Sağlık
ELAZIĞSPOR-BB ERZURUMSPOR MAÇ ÖNCESİ
ELAZIĞSPOR-BB ERZURUMSPOR MAÇ ÖNCESİ
Elazığspor-BB Erzurumspor TFF 1. Lig 16. hafta. Maç öncesi son bilgiler, istatistikler, teknik heyet açıklamaları, muhtemel kadrolar, sakat ve cezalılar...
16.12.2017 00:33:57
Hac kayıtları nasipse 21 Aralık´ta başlıyor
Hac kayıtları nasipse 21 Aralık´ta başlıyor
Hacca gelecek yıl gitmek için ilk defa kayıt yaptıracak Hacı adayları, işlemlerini 21-29 Aralık tarihlerinde gerçekleştirecek. Önceki yıllarda başvuruda bulunanların kayıt yenileme işlemleri Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından otomatik yapılacak.
15.12.2017 23:59:36
CEMAL ŞENGEL´İN AK PARTİ AZİZİYE İLÇE GENÇLİK KOLLARININ SEÇİMLERİNDE NE İŞİ VARDI?
CEMAL ŞENGEL´İN AK PARTİ AZİZİYE İLÇE GENÇLİK KOLLARININ SEÇİMLERİNDE NE İŞİ VARDI?
CEMAL ŞENGEL´İN AK PARTİ AZİZİYE İLÇE GENÇLİK KOLLARININ SEÇİMLERİNDE NE İŞİ VARDI?
15.12.2017 01:07:44
İBRAHİM ERKAL GOOGLE´NİN EN ÇOK ARANANLARI ARASINDA
İBRAHİM ERKAL GOOGLE´NİN EN ÇOK ARANANLARI ARASINDA
Google, Türkiye´de 2017 yılının arama trendlerini 6 farklı liste ile açıkladı. 2017 yılının Arama Trendleri. Google´de en çok ne arandı?
15.12.2017 00:50:21
Aydemir´den Pasinler´e müjde var
Aydemir´den Pasinler´e müjde var
AK Parti Erzurum Milletvekili İbrahim Aydemir, Vakıf kavramının Erzurum ve Pasinler´i tarif ettiğini, ilk vakıf kurucusu Halil İbani ve Pasinler´den neşet eden vakıf ruhunun muhteşem bir anıtla ifade kılınacağını bildirdi.
14.12.2017 23:51:49
Bedelli askerlik 2018´de çıkacak!
Bedelli askerlik 2018´de çıkacak!
On binlerce gencin merakla beklediği bedelli askerlikle ilgili Ankara Kuşu bir açıklama yaptı. AK Parti´ye yakın sosyal medya fenomeni “Bedelli askerlik 2018´de çıkacak” dedi
9.12.2017 23:54:05
FETÖ´nün ana vatanı Almanya
FETÖ´nün ana vatanı Almanya
Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) elemanlarının yurt dışına kaçışta en çok Almanya´yı tercih ettikleri ortaya çıktı.
6.12.2017 00:39:17
Adalet´e 2017 ve 2018´de toplam 15 bin 500 personel alınacak
Adalet´e 2017 ve 2018´de toplam 15 bin 500 personel alınacak
Adalet Bakanlığında, bu yıl sonuna kadar ve 2018´te, 5 bin 550 hakim ve savcı ile 10 bin yardımcı yargı personelinin atanması planlanıyor. Böylece 75 bin 684 olan toplam yargı personeli sayısı 91 bin 234 olacak
1.12.2017 01:42:47
MTV zammı onaylandı! İşte yeni zam
MTV zammı onaylandı! İşte yeni zam
Kamuoyunda "torba tasarı" olarak bilinen Bazı Vergi Kanunları ile Diğer Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı kabul edildi. MTV oranlarında yapılacak zamlar da netleşti.
29.11.2017 22:28:59
BU GECE MEVLİD KANDİLİ
BU GECE MEVLİD KANDİLİ
Rahmet peygamberi Hazreti Muhammed´in doğum günü olan Mevlid Kandili, bugün idrak edilecek
29.11.2017 01:03:26
Cumhurbaşkanı Erdoğan´ın avukatından Kılıçdaroğlu´nun açıklamalarına yalanlama
Cumhurbaşkanı Erdoğan´ın avukatından Kılıçdaroğlu´nun açıklamalarına yalanlama
Cumhurbaşkanı Erdoğan´ın avukatından Kılıçdaroğlu´nun açıklamalarına yalanlama
29.11.2017 00:18:42
Kılıçdaroğlu´nun iftira, hezeyan ve tutarsızlıkları
Kılıçdaroğlu´nun iftira, hezeyan ve tutarsızlıkları
Kılıçdaroğlu´nun iftira, hezeyan ve tutarsızlıkları
29.11.2017 00:12:31
Torba yasa kabul edildi! Vergi Kanunları değişti
Torba yasa kabul edildi! Vergi Kanunları değişti
Bazı Vergi Kanunları ile Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde değişiklik yapılmasına dair kanun tasarısı kabul edildi
28.11.2017 23:56:45
Cezaevlerindeki mahkum sayısı açıklandı
Cezaevlerindeki mahkum sayısı açıklandı
TBMM İnsan Haklarını İnceleme Komisyonu üyesi CHP´li Gamze Akkuş İlgezdi´nin Adalet Bakanlığı´ndan aldığı verilerle hazırladığı rapora göre, 1 Kasım 2017 tarihi itibarıyla cezaevlerinde 230 bin735 mahkum var.
28.11.2017 23:43:04
2018 yılında 116 gün tatil yapılacak
2018 yılında 116 gün tatil yapılacak
2017 yılının sonuna yaklaşılırken tatil planlarını yapılmaya başlandı. Memurlar yılın 3´te 1´ini tatil yaparak geçirecek.
28.11.2017 00:12:27
Memur
FETÖ´nün firari imamları için iade talebi
FETÖ´nün firari imamları için iade talebi
FETÖ´nün çatı davasını gören Ankara 4. Ağır Ceza Mahkemesince, yurt dışında 22 farklı ülkeye kaçtığı tespit edilen 45 imamın iadesi için hazırlanan talepnameler, Adalet Bakanlığı´na gönderildi.
24.11.2017 00:10:28
Google sizi takip ediyor!
Google sizi takip ediyor!
Android cihaz kullanan kişilerin konum verilerinin Google´a otomatik olarak gönderildiği ortaya çıktı. Durumu kabul eden şirket, uygulamanın kısa bir süre içinde sonlandırılacağını ileri sürdü.
23.11.2017 23:52:31
Özel güvenliğe FETÖ ayarı!
Özel güvenliğe FETÖ ayarı!
Darbe girişiminden sonra kamudan ihraç edilen personele özel güvenlik olma yolu kapatıldı.
23.11.2017 23:30:15
137 yıllık rüya gerçek oldu
137 yıllık rüya gerçek oldu
Rize-Erzurum karayolu üzerinde bulunan Ovit Dağı Geçidi şiddetli kar yağışı nedeniyle dün geceden bu yana ulaşıma kapanınca yolda kalan sürücülerin mağdur olmaması için yıl sonunda resmi açılışı yapılması beklenen Ovit Tüneli tek tüpten bu sabah ulaşıma açıldı.
22.11.2017 23:11:36
2018´de asgari ücret ne kadar olacak?
2018´de asgari ücret ne kadar olacak?
Yaklaşık 7 milyon çalışan için kritik döneme girildi. 2018 yılında geçerli olacak asgari ücret tutarı için işçi, işveren, hükümet temsilcilerinden oluşan Asgari Ücret Tespit Komisyonu masaya oturacak ve pazarlıklar başlayacak.
22.11.2017 22:55:53
Saadettin Aydın Ne Demek İstiyor?
Saadettin Aydın Ne Demek İstiyor?
Siz Ak Partide görevdeyken İNSAN HAKLARI, HUKUK, DEMOKRASİ Vardı da, sizin görevden alınmanızla mı böyle bir eksiklik hasıl oldu?
22.11.2017 01:08:53
BİZE ULAŞIN!

/resimler/2015-3/27/0251129723971.jpg

Başlangıç Tarihi
Bitiş Tarihi
Erzurum Hava Durumu
Bugün
Parçalı bulutlu
-7°
Pazar
Bulutlu
-2°
Pazartesi
Bulutlu
-3°
Salı
Bulutlu
-2°
Erzurum için namaz vakitleri
İmsak Güneş Öğle İkindi Akşam Yatsi
05:43 07:28 12:27 14:51 17:09 18:41